Logopedo pagalba
Logopedė Ana Leonovič su vaikais dirba antradieniais ir ketvirtadieniais. Tik pastovus ir nuoseklus darbas garantuoja rezultatus, todėl iuos užsiėmimus rekomenduojame mažiausiai 1-2 kartus per savaitę.
“Disleksijos tema man labai artima, nes ne tik dirbu, bet ir auginu vaiką, turinti skaitymo ir rašymo sutrikimą. Mums tai ir kasdienybė, ir nauji iššūkiai, su kuriais mes bandome “susidraugauti”. Mano vizija – padėti vaikams, turintiems disleksijos požymių, kad pasaulis jiems butų kuo draugiškesnis ir supratingesnis“
______________________________________________________________________________
Vyr.logopedė – spec.pedagogė Vitalija Ališkevičiūtė dirba su ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikais, turinčiais įvairių kalbos ir komunikacijos sutrikimų, mokymosi sunkumų, raidos sutrikimų, garsų tarimo trūkumų.
„Savo darbe vadovaujuosi holistinių požiūriu, todėl manau, kad ugdymo procese svarbus bendradarbiavimas su visais, vaiko ugdyme, dalyvaujančiais asmenimis (specialistais, pedagogais, tėvais). Numatant udgymo tikslus atsižvelgiu į kiekvieno vaiko individualius poreikius, gebėjimus bei sunkumus.”
Vitalija Disleksijos centre dirba pirmadieniais ir trečiadieniais.
Vyksta individualūs užsiėmimai.
Galimi ir grupiniai (2 vaikų užsiėmimai) kaina derinama atskirai.
__________________________________________________________________________
Tam, kad galėtų įgyti žinių, vaikai ne tik turi gebėti taisyklingai perskaityti žodžius ir suprasti tai, ką perskaitė, bet ir
gebėti taisyklingai tuos žodžius užrašyti bei rišliai išdėstyti savo mintis.
Nuo mažens skaitantys vaikai ugdo geresnius kalbos įgūdžius. Skaitymas padeda plėtoti vaikų žodyną, gerina gramatikos supratimą, padeda geriau rašyti ir reikšti mintis.
Klinikinė logopedė – spec. pedagogė, pradinių klasių mokytoja Rita prisitaiko prie kiekvieno vaiko poreikių ir teikia pagalbą vaikams, turintiems skaitymo ir rašymo sunkumų (sutrikimų).
„Aš nuo vaikystės labai mėgstu skaityti knygas, panirti mintimis ir vaizduote į jose esančias istorijas, patirti fantastiškus nuotykius, kurie neįmanomi realiame gyvenime. Todėl ir vaikams noriu padėti patirti skaitymo džiaugsmą bei geras emocijas. Tikiu, kad skaitymo patirtis turi didelę įtaką tolesnei vaiko gyvenimo kokybei“.